Online samenwerken
U wilt zo efficiënt mogelijk samenwerken met uw klanten en dat kan met
Samenwerkingsvorm 1
U doet de volledige administratie, de klant kijkt niet mee
In deze samenwerkingsvorm voert u de volledige administratie, zonder samenwerking met de klant. Deze heeft geen toegang tot de administratie.
Samenwerkingsvorm 2
U doet de volledige administratie, de klant kan meekijken
Deze samenwerkingsvorm is gelijk aan samenwerkingsvorm 1. Alleen kan in dit geval de klant meekijken in de administratie. De klant kan hierin niets aanpassen.
Samenwerkingsvorm 3
U doet de administratie samen met de klant, u kunt beiden gegevens invoeren
In deze samenwerkingsvorm bepaalt u zelf welke gegevens u invoert en tot welke gegevens uw klant toegang heeft. Zo kunt u de klant een deel van de administratie zelf laten doen. U bepaalt welke onderdelen en functies de klant wel of niet kan bekijken, wijzigen of verwijderen.
Samenwerkingsvorm 4
Uw klant voert zelf de administratie, u controleert en wijzigt waar nodig
In de laatste samenwerkingsvorm doet de klant de administratie zelf. U heeft de mogelijkheid om de gegevens in te zien en, waar nodig, te wijzigen.
In alle gevallen bepaalt u zelf welke mogelijkheden uw klant heeft. U kunt per administratie een samenwerkingsvorm kiezen.