Scan & Herken en Mail & Herken
Automatiseer uw boekhouding nog verder!
Bespaar nóg meer tijd op uw boekhouding. Dankzij onze handige herken-functies verwerkt u nog sneller uw bonnetjes en facturen in uw boekhouding. Maak daarom gebruik van Scan & Herken en Mail & Herken.
Scan & Herken
Maak een foto van uw bonnetje of factuur met uw telefoon en upload deze via onze gratis app in het digitale archief van
Mail & Herken
De Mail & Herken-functie werkt nog sneller. In plaats van facturen te uploaden, laat u de documenten direct naar het digitale archief mailen. Ook de gemailde documenten worden automatisch herkend, u hoeft deze alleen nog maar te verwerken. Zo bespaart u veel tijd.
Credits
U betaalt geen aansluitings- of activeringskosten voor de functies, maar een credit per herkend document. U bestelt uw credits eenvoudig vanuit het digitale archief in
- 50 credits € 12,50 (€ 0,25 p/s)
- 250 credits € 47,50 (€ 0,19 p/s)
- 1000 credits € 120,00 (€ 0,12 p/s)
- 2000 credits € 180,00 (€ 0,09 p/s)
Meer weten?
Wilt u meer informatie over de Scan & Herken en Mail & Herken-functie? Bekijk de videotraining of de handleiding neem contact met ons op. We helpen u graag verder!
Gratis uitproberen
Ervaar het gemak van online boekhouden én de herken-functies! Probeer