Service Level Agreement
1. Algemeen
1.1 Met deze 'Service Level Agreement' (SLA) legt
1.2 De SLA is opgesteld ter verbetering en controle van de kwaliteit van de dienstverlening van
2. Diensten
2.1 De SLA heeft betrekking op de volgende diensten: het beschikbaar stellen en verlenen van toegang tot haar website www.e-Boekhouden.nl.
3. Reactietijden
3.1
4 Beschikbaarheid
4.1 De beschikbaarheid van www.e-Boekhouden.nl wordt continu door eigen monitoringtools en door iCheck (www.icheck.nl) in de gaten gehouden. Zodra er zich een storing voordoet waardoor www.e-Boekhouden.nl niet bereikbaar is, wordt er direct een alarmmelding naar SkillSource verzonden. Servers van SkillSource zijn gestationeerd in datacentra in Amsterdam, Eindhoven en Den Bosch waar alle noodzakelijke voorzieningen (elektra, internettoegang, etc.) minimaal in tweevoud zijn uitgevoerd. SkillSource garandeert een bereikbaarheid van 99,9%.
5 Beveiliging
5.1 Fysieke toegangsbeveiliging: alleen vooraf geautoriseerde medewerkers krijgen van DCG toegang tot de servers.
5.2 Versleuteling van gegevens: alle gegevens die over internet van onze server naar uw pc en terug worden verstuurd, worden via de internationale standaard SSL versleuteld.
5.3 Iedere gebruiker krijgt een unieke gebruikersnaam en bijhorend wachtwoord waarmee toegang gekregen kan worden tot de gegevens. Optioneel kan middels een code-mailout deze beveiliging veilig gemaakt worden.
5.4 Iedere nacht wordt er een integrale backup van alle gegevens gemaakt en direct verspreid over twee geografisch gescheiden servers.
5.5 We hebben met onze hostingprovider een regeling getroffen, waardoor we een waarborging van 12 maanden kunnen garanderen. Mocht
6. Eigenaar
6.1 De website www.e-Boekhouden.nl alsmede de software van
7. Aansprakelijkheid
7.1
8. Wijzigingen
8.1
9. Ingang en duur
9.1 De ingangsdatum en einddatum van deze SLA lopen volledig parallel aan die van de overeenkomst.